DARMOWA dostawa dla zamówień powyżej 150zł   |   BEZPROBLEMOWA wymiana  |   telefon: 56 660 15 00
Pytania i odpowiedzi

REJESTRACJA / KONTO
Czy trzeba się rejestrować aby złożyć zamówienie?
Aby złożyć zamówienie w rejestracja nie jest konieczna. Zachęcamy jednak do założenia konta w naszym sklepie.Dzięki temu będą Państwo mieli wgląd w historię zamówień , możliwość szybszych zakupów w przyszłości oraz uczestniczenia w programach rabatowych.

Jakie są zalety rejestracji?
- dostęp do złożonych zamówień – mają Państwo możliwość sprawdzenia w zakładce „Moje konto” aktualnego statusu złożonego zamówienia oraz dostęp do historii poprzednich zamówień
- łatwiejsze kolejne zakupy – Państwa dane zapisywane są w naszym sklepie i automatycznie wywoływane przy każdym kolejnym zamówieniu. Po zalogowaniu istnieje także możliwość korekty danych.

Nie pamiętam hasła do ANITA-SKLEP.PL , co zrobić ?
Przy przycisku logowania jest komunikat : Nie pamiętasz hasła? Kliknij tutaj. . Należy z niego skorzystać a następnie podać swój login (adres e-mail) i kliknąć "zmień hasło". Na Państwa adres zostanie wysłany link umożliwiający zmianę hasła.

ZAMÓWIENIA
Czy można złożyć zamówienie przez telefon ?
Tak , istnieje możliwość zamówienia przez telefon. Zamówienia telefoniczne przyjmujemy od poniedziałku do piątku w godz 10-18 oraz w soboty w godz 10-14. Numery telefonów do naszego sklepu : tel. 56 660 15 00
tel. kom. 533 99 69 09

Czy mogę otrzymać fakturę VAT ?
Oczywiście istnieje możliwość wystawienia faktury VAT za każdy zakupiony w naszym sklepie produkt. W tym celu, podczas kroku "TWOJE DANE" w pole "uwagi" należy wpisać prośbę o fakturę oraz dane do faktury VAT.  Faktura zostanie wysłana wraz z zamówieniem.

Czy zakupiony towar można zwrócić lub wymienić?
Tak, zgodnie z obowiązującym prawem, istnieje możliwość zwrotu zamówionego towaru. Istnieje również możliwość wymiany towaru na inny rozmiar, kolor czy też model. Warunkiem jest przesłanie towaru który nie posiada oznak użytkowania wraz z paragonem oraz formularzem zwrotu lub wymiany w przeciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Koszt wymiany ponosi klient. Szczegóły omówione są w dziale ZWROTY I WYMIANY.

WYSYŁKA / DOSTAWA
Kiedy otrzymam zamówione produkty ?
Termin otrzymania przesyłki = czas przygotowania towaru do wysyłki + czas dostawy.
Przy produktach importowanych z zagranicy dodatkowo dochodzi czas potrzebny na sprowadzenie takiego towaru do naszego sklepu. Zazwyczaj jest to 7-10 dni. Prosimy o sprawdzanie dostępności produktów podczas zakupu. Więcej informacji znajduje się w dziale CZAS I KOSZTY DOSTAWY .

Czy możliwa jest wysyłka zamówienia za granicę?
Wysyłka towaru za granicę może się odbyć po uzgodnieniu sposobu i kosztów wysyłki oraz wyłącznie przy płatności przelewem lub kartą płatniczą. Przesyłane za granicę paczki dodatkowo mogą podlegać opłatom importowym i podatkom nakładanym przez kraj do którego przesyłka będzie wysyłana. Wszystkie formalności związane z odebraniem przesyłki leżą po stronie kupującego. W celu ustalenia szczegółów należy się skontaktować z naszymi konsultantkami.

Czy zamówione produkty można odebrać osobiście?
Osobisty odbiór zamówienia jest możliwy wyłącznie po ustaleniu tego z obsługą naszego sklepu.

Co zrobić, jeżeli zamówiony towar dotrze uszkodzony?
Przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu podczas transportu. Jeśli przesyłka jest uszkodzona nie należy jej przyjmować i w obecności kuriera trzeba sporządzić protokół zniszczenia. Następnie prosimy o skontaktowanie się z obsługą naszego sklepu. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych Państwa roszczeń z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki podczas transportu.

PŁATNOŚCI
W jaki sposób mogę dokonać płatności za zamówienie?
Dostępne są trzy formy płatności:
- przedpłata na konto - dokonana bezpośrednio po złożeniu zamówienia
- płatność poprzez system Płatności Shoper obsługiwanych przez Blue Media – dokonywana w trakcie składania zamówienia
- płatność poprzez system PayPal – dokonywana w trakcie składania zamówienia
- płatność za pobraniem - przy odbiorze paczki

Na jakie konto dokonać płatności za zamówienie?
W przypadku wyboru sposobu płatności "przedpłata na konto", informacja o numerze konta znajdzie się na potwierdzeniu zamówienia które zostanie wysłane na Państwa adres e-mail. W tytule płatności należy podać numer zamówienia.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium