Nowości
Biustonosz Anita 5696 / 001 Mila
Biustonosz Anita 5696 / 001 Mila
279,00 zł
Figi Anita 1335 / 001 Selma
Figi Anita 1335 / 001 Selma
119,00 zł
Figi Anita 1335 / 006 Selma
Figi Anita 1335 / 006 Selma
119,00 zł
figi Anita 1341 Grazia
figi Anita 1341 Grazia
125,00 zł
figi Anita 1340 Grazia
figi Anita 1340 Grazia
125,00 zł
figi anita 1353 / 408 fleur
figi anita 1353 / 408 fleur
95,00 zł
biustonosz Anita 5638 Grazia
biustonosz Anita 5638 Grazia
239,00 zł
BIUSTONOSZ ANITA Grazia 5639
BIUSTONOSZ ANITA Grazia 5639
265,00 zł
figi Anita 1339 Grazia
figi Anita 1339 Grazia
115,00 zł
Pytania i odpowiedzi

REJESTRACJA / KONTO
Czy trzeba się rejestrować aby złożyć zamówienie?
Aby złożyć zamówienie w rejestracja nie jest konieczna. Zachęcamy jednak do założenia konta w naszym sklepie.Dzięki temu będą Państwo mieli wgląd w historię zamówień , możliwość szybszych zakupów w przyszłości oraz uczestniczenia w programach rabatowych.

Jakie są zalety rejestracji?
- dostęp do złożonych zamówień – mają Państwo możliwość sprawdzenia w zakładce „Moje konto” aktualnego statusu złożonego zamówienia oraz dostęp do historii poprzednich zamówień
- łatwiejsze kolejne zakupy – Państwa dane zapisywane są w naszym sklepie i automatycznie wywoływane przy każdym kolejnym zamówieniu. Po zalogowaniu istnieje także możliwość korekty danych.

Nie pamiętam hasła do ANITA-SKLEP.PL , co zrobić ?
Przy przycisku logowania jest komunikat : Nie pamiętasz hasła? Kliknij tutaj. . Należy z niego skorzystać a następnie podać swój login (adres e-mail) i kliknąć "zmień hasło". Na Państwa adres zostanie wysłany link umożliwiający zmianę hasła.

ZAMÓWIENIA
Czy można złożyć zamówienie przez telefon ?
Tak , istnieje możliwość zamówienia przez telefon. Zamówienia telefoniczne przyjmujemy od poniedziałku do piątku w godz 10-18 oraz w soboty w godz 10-14. Numery telefonów do naszego sklepu : tel. 56 660 15 00
tel. kom. 533 99 69 09

Czy mogę otrzymać fakturę VAT ?
Oczywiście istnieje możliwość wystawienia faktury VAT za każdy zakupiony w naszym sklepie produkt. W tym celu, podczas kroku "TWOJE DANE" w pole "uwagi" należy wpisać prośbę o fakturę oraz dane do faktury VAT.  Faktura zostanie wysłana wraz z zamówieniem.

Czy zakupiony towar można zwrócić lub wymienić?
Tak, zgodnie z obowiązującym prawem, istnieje możliwość zwrotu zamówionego towaru. Istnieje również możliwość wymiany towaru na inny rozmiar, kolor czy też model. Warunkiem jest przesłanie towaru który nie posiada oznak użytkowania wraz z paragonem oraz formularzem zwrotu lub wymiany w przeciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Koszt wymiany ponosi klient. Szczegóły omówione są w dziale ZWROTY I WYMIANY.

WYSYŁKA / DOSTAWA
Kiedy otrzymam zamówione produkty ?
Termin otrzymania przesyłki = czas przygotowania towaru do wysyłki + czas dostawy.
Przy produktach importowanych z zagranicy dodatkowo dochodzi czas potrzebny na sprowadzenie takiego towaru do naszego sklepu. Zazwyczaj jest to 7-10 dni. Prosimy o sprawdzanie dostępności produktów podczas zakupu. Więcej informacji znajduje się w dziale CZAS I KOSZTY DOSTAWY .

Czy możliwa jest wysyłka zamówienia za granicę?
Wysyłka towaru za granicę może się odbyć po uzgodnieniu sposobu i kosztów wysyłki oraz wyłącznie przy płatności przelewem lub kartą płatniczą. Przesyłane za granicę paczki dodatkowo mogą podlegać opłatom importowym i podatkom nakładanym przez kraj do którego przesyłka będzie wysyłana. Wszystkie formalności związane z odebraniem przesyłki leżą po stronie kupującego. W celu ustalenia szczegółów należy się skontaktować z naszymi konsultantkami.

Czy zamówione produkty można odebrać osobiście?
Osobisty odbiór zamówienia jest możliwy wyłącznie po ustaleniu tego z obsługą naszego sklepu.

Co zrobić, jeżeli zamówiony towar dotrze uszkodzony?
Przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu podczas transportu. Jeśli przesyłka jest uszkodzona nie należy jej przyjmować i w obecności kuriera trzeba sporządzić protokół zniszczenia. Następnie prosimy o skontaktowanie się z obsługą naszego sklepu. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych Państwa roszczeń z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki podczas transportu.

PŁATNOŚCI
W jaki sposób mogę dokonać płatności za zamówienie?
Dostępne są trzy formy płatności:
- przedpłata na konto - dokonana bezpośrednio po złożeniu zamówienia
- płatność poprzez system Płatności Shoper obsługiwanych przez Blue Media – dokonywana w trakcie składania zamówienia
- płatność poprzez system PayPal – dokonywana w trakcie składania zamówienia
- płatność za pobraniem - przy odbiorze paczki

Na jakie konto dokonać płatności za zamówienie?
W przypadku wyboru sposobu płatności "przedpłata na konto", informacja o numerze konta znajdzie się na potwierdzeniu zamówienia które zostanie wysłane na Państwa adres e-mail. W tytule płatności należy podać numer zamówienia.

 darmowa dostawa od 150 zł    |     bezpłatna wymiana    |     56 660 15 00    |     sklep@anita-sklep.pl              PROMOCJA  - 5%  kod rabatowy:  wakacje z anitą

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl